2013. november 11., hétfő

Mielőtt még bármit..!

Megéri?
Büszke leszek erre?
Jó felé vezet? Rossz felé vezet? Vezet egyáltalán valahova? Tudhatom?
Egyértelmű?
Meg fogom bánni? Van helyette más dolgom? Azt kéne inkább csinálni? Azt kéne, de ezt szeretném? Azt kéne, de ez jobban megéri? Azt kéne és azt is szeretném, de valami azt súgja, inkább ezt? Vagy valaki megmondja nekem?
Higgyek neki? Megcsináljam? Olyan, mint a másik? Hallottam már ilyenről? Más is csinálta már? Túl van már rajta?
Megéri?
Az 5 éves énem büszke lenne rám? Na és a 80?
Boldoggá tesz? Egészséges maradok?
Megéri?
Túl nagy ára van?
Képes vagyok rá? Képes lennék rá? Később is?
Mi lesz jó emlék 1 hét múlva? Mitől fogom úgy érezni, hogy igen, emiatt megérte felkelni?
Érdekelni fog ez még 1 hónap múlva bárkit is?
Megéri?

Ilyeneket szoktam magamnak feltenni, ha valamiben nem vagyok biztos. Ha valami nem egyértelmű. Mert mindent csak akkor jó, ha egyértelmű...

Dodó

Ps. Prédikálást félretéve, nézzétek, milyen elképesztően fasza pólót csináltattam a múltkor! Kondiba kifejezetten jó motiváció :D 



Psps. Most esett le, hogy az a slágerünk címe, hogy "Ne a mellemet nézd". Oops...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése